das gestblogging bu Ahrenbeck!

-ajja hejdå//rebecca
nu ska tydligen jag gästblogga..de är Linnéa alltså för er som inte vet vem jag är så är jag Rebeccas kompis (har ni sett inlägget om mej? :D)
rebecca och jag har vart i skövde idag, våra små syskon har spelat innebandy eller någon, också har vi gått i affärer.
rebecca ligger i min säng och funderar på hur hon hade legat i den om hon hade hafft en sån UNDERBAR säng som lilla jag! 
min säng dåe!!
också tre bruuds i den (rebecca,Cajsa,Jag,Lovisa)
Bara en villd gissning så tror jag att Rebecca snart ska dra och träffa golfbollen(?) haha, jag sjävl får ju som sagt inte vara ute nu i hälgen.. aja, imorron ska både jag och rebecca och en massa andra till kyrkan (om man pallar?) för nu är de dax för konfa, men de blir en chill söndag imorron..kanske!  har en massa läxor och skit, hade! :D
underbaringen själv då:
Linnea AKA Ahrenbecks.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0