chéll på dillen!

Skolan: Hade b-språk, utan någon lärare, så alla satt o kollade på film. Sen skulle vi haft svenska men Swerre var där för sista gången istället. Trots att det vart segt så har jag lärt mig lite också. Sen matrast, dagens mat var makaroner och äcklig falukorv.. Men makaroner gillar vi! Sen satt massa folk i sofforna och chilla, haha! Sist hade vi no, där vi bygger bilar. Sen slutade vi 12:40 eftersom vi hade kompledigt för en tidigare sak.

Efter skolan har jag o Lovisa ätit, kollat på Hipp hipp hora, pratat kommande träning, spelat in videos. Sen gick vi till dansen. Kändes att det hade vart lov från dansen en vecka också. Trots att det var extra jobbigt så var ett plus att vi fick testa slow disco. Det var så att vi fick en koreografi, men utan räkning. Så dansade man till en balad på sitt egna sätt, efter sin egna räkning. Man skulle typ leva sig in i låten och vara musikalisk. Detta vill jag absolut träna och bli bättre på! :)

Låten ger sommar känslor eller något eftersom vi i kören sjöng den på skolavslutningen i år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0