13:12

Sådär.. nu har jag suttit och kollat allt på datorn, alltså alla bloggar jag läser, bilddagboken, facebook. Är nästan klar också, det är bara kläderna som saknas nu som vanligt. Får väl ta tag i det snart så jag kanske hinner kolla på en film eller något innan mamma kommer hem från jobbet runt halv tre. För då ska vi åka till hem & hobby i hjo. Hoppas jag hittar något trevligt där! Efter hjo ska jag va med Linnéa igen. Tills dess måste jag komma på något vi kan göra, klarar inte av att bara gå och sega, och tänka "vad ska vi göra?" på dagarna längre, speciellt inte på lovet.
Black man
White man
Spider man
!
Gangsta man
Fuck man
Oh oh


Kommentarer
emma

Black man

White man

Spider man

!

Gangsta man

Fuck man

Oh oh



GILLA<3

2010-11-04 @ 14:36:36
URL: http://lifeaboutemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0