10 november 2010

Hade syslöjd idag, det är kul. På idrotten hade massa folk glömt kläder, det var nog inte bara jag som trodde att vi hade skridskor idag. Iallafall så fick vi som inte var med gå till polisstation, ta en bild, och gå tillbaks. Efter skolan var jag med Lovisa, det är kul! ♥ Vi kollade på lindex (o jag köpte bh:arna) och sen köpte jag en glass för 10 kronor på konsum. Var faktiskt inte så fruktansvärt kallt o käka glass ute i det kalla. Plus att vi har tagit massa bilder idag, fast inomhus alltså. Dom kommer i ett annat inlägg snart!

Har inte ens suttit en hel timme vid datorn idag, 50 minuter nu för att va exakt. Och jag har redan kollat på allt och tröttnat, bloggar lite nu, sen blir det att vila i sängen innan jag bestämmer mig för att somna. Har också redigt ont i halsen nu. Blöö försvinn! Tack.


Kommentarer
emma

sv. haha, inte för att göra dej besviken men hon kommer nog inte se det :D.. men det var värt ett försök!

2010-11-10 @ 21:58:02
URL: http://lifeaboutemma.blogg.se/
Oddmarlene

good job please keep on the good work

2011-03-20 @ 19:47:42
URL: http://oddmarlene.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0