Sunday evening..

Idag när jag vaknade så höll mamma på med att rensa/riva ut toan ännu mera. Så nu är det bara toalettstol kvar där inne, och hon har börjat "renoveringen". Men jag kunde duscha sen ändå innan hon fortsatte.
Har vart med Lovisa idag till fem. :D sen har jag varit på ica med pappa, suttit vid datorn, dammsugit, gjort lite på engelska läxan.

Tävlingen igår gick ganska bra..
Singel - 14/20 Hörde inte mitt nummer när jag skulle in så fatta inget då, haha!
Grupp - 3/6 Third place is the new shit for Headlines!
Par - 5/10 Ganska bra.
När discon var slut vid 14:00 så var det rikstävling i street till 18:00 ungefär. Sen stannade vi på mcDonalds på hemvägen. Jag, Cajsa och Lovisa åkte förbjuden ruschkana! :D
Ska göra mig klar nu och sova. Slut på helgen.. :/ men bara denna vecka kvar sen påsklov! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0