Sometimes I'm really smart?!

Idag vare matte prov -.- men det var inte så svårt som jag trodde. Efter skolan blev det Cajsa, Linnea, Lovisa. Och dans. (som jag inte varit med på på två veckor. but now i'm back on track!) Sen har jag duschat och ätit, och sånt dära.. nu måste jag läsa på svenska läxan till imorgon och plocka i ordning i mitt rum.
__________________________________________________________________________________

Förrästen: jag har bestämt mig för att ta våran resväska på lördag till rikstävlingen i åmål. Eftersom att jag åker själv och då måste ju jag gå med dräktpåsen, sminkväskan, matväskan (?) och lite annat.. men om jag lägger allt i en resväska så blir det ju mycket lättare!
Imorgon blir det en fullproppad dag, med packning, skola, träning, icabesök, fixa till tävlingen och sånna dära "dagen före tävling saker".
Goodnight'!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0