sista mars - onsdag.

Vaknade vid 10, gick upp, målade naglarna, åt frukost vid 12:30, sen duschade jag i våran dusch. Första gången på väääldigt länge. Men vi har inget drapperi än så jag fick sitta ner på en pall och duscha "försiktigt". Intressant att veta, jag vet.
När jag hade duschat och hade börjat smörja in benen så står jag tio cm ifrån glödlampan som hänger på sidan vid väggen (vi har inte satt upp den än), då smäller det. Den exploderade så det åkte glas från den precis förbi mitt ansikte och ner i handfatet. Sen blixtrade det till och jag fick panik för jag fick inte upp låset. Men sen kom jag ut. Det var läskigt! :o
Nu sitter jag på golvet med datorn och väntar på Lovisa. Fast har inte valt kläder än men det gör jag sen..
see you later aligator!



tvillingar, oppsi! (o:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0