Lite nytt;

Nu har jag suttit en stund och fixat lite nytt här. Bytt bakrund, bytt text, fixat rubrikerna och sånt.. Men jag fattar inte hur man ändrar headerns bredd, men den får va som den är så länge.
Det är fortfarande inte som jag vill ha det, helt tvärtom typ men bättre fixar jag inte.
 


Förut när pappa skulle hämta Emil frågade han mig om jag skulle hänga med, jag stannade hemma. Jag tyckte att det tog lite lång tid så jag började fundera om det hade hänt något.
En stund efter kommer Emil in i dörren och säger att en bil har kört in i dom. Den körde på fel sida av vägen - rätt in i sidan (tror jag?) av bilen. Sen försökte han som kört in i dom smita. Så pappa körde efter han i ungefär tio minuter innan han stannade. Skit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0