Hallojj.

Fick läxa i hemkunskapen idag. Laga mat, diska, tvätta blablabla.. Efter skolan var jag med Linnea & Lovisa hos mig. Fast vid 16:30 åkte Linnea för hon skulle på utkällningssamtal. Då gick jag & Lovisa fram till THE BIG CITY TIDAHOLM! Köpte armband, likadana, men båda ville ju ha dom så shit the same. ;)
(Sen blev det skejt konsert.)
När vi skulle gå till dansen så kunde inte Lovisa stänga sin väska för det var fullt med saker i så hon gick med den öppen till dansen. Och när vi kommer fram så märker hon att hon har tappat ena knäskyddet så vi fick springa tillbaka hela vägen som vi hade gått och kolla efter det. Och dom låg nästan vid mitt hus. Sen fick vi springa tillbaka till dansen och byta om och sen träna.
Efter träningen gick jag hem, duschade, åt och så.. Käkar vindruvor nu. Borde göra NO läxan också (ska det snart..) också väntar jag på pappa som ska komma förbi med lite jocks!
Godnatt. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0