Fullt upp idag..

När jag vaknade hade jag panik för håret igen..
Var tvungen att gå upp och äta frukost så vi kunde åka till mammas jobb sen och duscha och så, eftersom att mamma håller på att göra om toaletten. Sen åkte vi till ica, JS och kollade på mammas lokal. Sen var vi hemma en stund, då kom Linda, och jag hängde tvätt. Vid två var vi på thai-palatset och skulle äta med släkten för min gammel farmor fyller år idag. Åt inte thaimat men jag blev propp mätt. Efter det åkte alla hem till Inger (gammel farmorn) och fikade och pratade om allt möjligt. Den sista timmen när jag ville hem så tänkte jag att om jag inte tjatar om att jag vill åka hem så kanske jag får något plus för det sen. Så jag tog upp mobilen och började spela spel.. Ända tills vi åkte hem. En timmes mobilspel.
Nu är vi hemma och jag hjälper/ska hjälpa till att duka nu. Sen kommer det några som ska äta och va här ikväll.
Fullt upp idag. Med "sånna här" saker, på en lördag.. Men det är ingen idé att klaga..
Jag började inte läsa boken igår, orkar inte och det blev för sent. Men kanske gör det ikväll. Eller kanske inte..?
Jag ska försöka ändra design och/eller header snart också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0