from the stores:

Endel av sakerna från skövde. Beställer det som inte fanns i affärerna.
Ni älskar extremt stora bilder, jag vet.
Hittade ingen snygg vår jacka som satt bra. Hittade en snygg på h&m men den fanns bara kvar i beigh, inga svarta.. :(
Nästa månad blir det resten, längtar redan! (;


Haha förresten, idag vaknade jag först vi 8-9 nån gång men somnade om. Vid 11 skickade mamma sms till mig där hon skrev att jag skulle gå upp om jag inte redan hade gjort det. Det smset såg jag när jag vaknade vid 12:20! :o Då hade mamma slutat jobbet och vi skulle åka till skövde. Men jag hann äta frukost/mat och göra mig i ordning snabbt först iallafall.

Ska lägga mig nu, imorgon blir det något extremt speciellt. HOHOHIHIHEHE! God natt (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0