Finally friday!

Skolan idag gick snabbt och var as rolig. Haha! :D Efter skolan gick jag hem till pappa och packade kläder och sånt till mamma plus åt och städade. Sen åkte jag till mamma. Och sen gick jag och mötte Cajsa, så gick vi till dansen. Först halkade jag sen typ 5 sekunder efter så halkar och och ramlar rätt på röven. ;p

Dansen gick ganska bra men min kondition (och styrka?) suger verkligen och det är tävling imorgon!
..Rikstävling plus ny dans. Det får gå som det går, i think! Lackbyxorna lockar ju inte så mycket iallafall, men jag valde det själv så. :)
Har iallafall varit på ica, packat allt till imorgon förutom maten och det.. Krusat håret.

Sitter på en köksstol nu i hallen och kollar på let's dance som är på i tv rummet.
Nu ska jag kolla på bella & tyra- show och sen solsidan. Efter det borde jag nog gå och lägga mig. Går upp vid 4:40 imorgon bitti. För att åka med bussen till rikstävlingen i åmål imorgon. Kör bara singel, göööött!


Wish me luck? :) god natt!
(skiter i resväskan imorgon, fick inte plats med kylbagen där i så det blir det vanliga)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0