Don't buy that things!

Skolan idag var den roligaste måndagen, so far. (no details)
Efter skolan var jag med Cajsa och Lovisa. Lovisa åkte lite innan halv fem när jag och Cajsa skulle till ica. (hon skulle på utkällningssamtal)
Sen gick jag och Cajsa till några av tidaholms tråkiga affärer.. Lindex var en av dom, bästa av dom tråkiga också. Hittade lite saker som jag vill ha men NEJ, jag ska inte köpa de nu. I have to spend the moneys on other things now!
Sen vid fem åkte Cajsa hem, och jag också.
Har gjort lite av matte läxan och suttit vid datorn. Det ska jag fortsätta med sen/snart också.. :o
Har vart sugen på glass nästan hela dagen så jag drog tummen ur och gick och köpte en twister.
Mycket glass i sommar! (y)


Kommentarer
H a i d i ~

Haft en bra start på veckan? ^^

2010-03-22 @ 22:04:26
URL: http://haidis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0