Orkar ni läsa allt ?

Lördag - Var på thaipalatset 13:00 och åt med massa folk. Och jag kände tre av dom? Mamma, Emil och mammas kompis Carina. Våran granne hade bjudit dit oss och massa andra för att hon hade fyllt år. Så hon bjöd alla på mat, buffé. Jag åt bara friterade kyckling. Mums! Fem stycken sen tårta på det så jag var väldigt mätt resten av dagen. På eftermiddan var jag med Lovisa tills både skulle hem och äta. Efter maten möttes vi på stan och gick runt och försökte kolla på dom som uppträdde på den stora scenen på torget. Vi kunde gått in men vi sket i det. Vi gick runt på massa ställen istället. Och frös häcken av oss i slutet. brrr! Brolle sjöng precis innan vi åkte hem.
Söndag - Blev väckt vid 9:30. När jag var klar åkte jag och mamma till skövde, vid 10:50. :o Först biltema men där köpte vi inget, sen till elins esplanad. Emil behövde shorts för alla hans åtta stycken var för små. Och jag behövde det också. Blev mest saker till han faktiskt. Jag hittade inte så många snygga shorts. Men ett par blev det iallafall så länge. Och tre linnen, underkläder och svarta cykel brallz.
Vid 16:00 var jag och mamma nere i hennes nagel lokal. Hon förlängde mina naglar. Tog lite mindre än två timmar. Senare på kvällen färgade vi mitt hår. Utväxten först, sen resten av håret. Tänkte att det skulle bli kol svart, för det var verkligen det när jag inte hade sköljt ur färgen. Men det blev brunsvart typ. Och utväxten är borta - shalalalala! När den kommer tillbaks i sommar så har jag redan en plan på hur jag ska göra med håret då.
Jag är jäkligt bra på att skriva långt ibland iallafall. Ska sova snart.
Det känns som att det jag gör nu på dagarna är att invänta sommaren/lovet.


Kommentarer
Torsteindiana

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-07-11 @ 13:09:44
URL: http://torsteindiana.blogger20.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0