NO MORE SCHOOL WORK !

Vi hade svenska provet idag också. Och det gick nog ganska bra. Hoppas jag iallafall. Det kändes inte så jätte svårt när jag skrev det. På spanskan fortsatte vi att kolla på film, miami vice kollar vi på. Sen gick vi promenad som vanligt på spanskan på torsdagar. Efter skolan åkte jag och Lovisa hem till mamma. Sen hem till henne. Åt fort, slängde på oss bikini och la oss ute på studdsmattan. Bygger på brännan! När hon skulle träna vid 17:30 åkte jag hem till pappa och la mig i trädgården. Somnade till i tjugo minuter typ. Sen började jag frysa för det blåste och solen hade börjat flytta sig. Försökte ligga kvar men jag gick in efter ett tag. Nu har jag ätit och så.
Inga läxor, prov, inlämningar eller något sånt på två och en halv månad typ. HÄRLIGT! Därför ska försöka lägga mig lite tidigare idag. (så pappa blir lite glaér på mig..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0