SOV DAGS

Jag och Moa var först ute och gick runt på Tidaholms inte så välkända gator, i regnet. Sen gick vi hem till henne och jag satt ett bra tag och kollade på när hon läste ur massa tidningar men jag roade mig med annat under tiden, tills hon började läsa högt. Var hos henne till sju iallafall, sen åkte jag, mamma och Emil till några och åt och pratade. Åkte hem vid halv tolv. Det första jag ser när jag kommer in i mitt rum är massa lego och sånt över hela mitt golv efter att små kusinerna sovit här häromdan. Okej, kanske lite överdrivet, men det var lego över allt golv som det inte brukar va lego på. Så jag fick ett "städ ryck" och började plocka bland Emils saker. Rummet är ju skitigt 24/7 nu för tin! Så jag var gullig och bäddade och fixade hans garderob.

Nu ska jag iallafall lägga mig. Så hoppas jag att jag är på städ humör imorgon bitti igen så det glänser på övervåningen, eller något sånt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0