Sista skoldan i sjuan.

Happ, ingen mer skoldag i sjuan. Vi kollade klart på filmen på spanskan, verkade inte som att någon tyckte den var bra, så det var jag nog ensam om att tycka. När vi hade slutat tömde jag mitt skåp. Bara lite papper kvar nu. Efter skolan hände inte så mycket, jag och Lovisa var bara inne eftersom vädret sög, reeegn. Vi hade inga idéer på vad vi skulle hitta på så vi satt mest vid datorn för att fördriva tiden. Tog kort också. När hon åkte hem ringde jag pappa så han fick åka med mig till JS, där jag köpte fika till imorgon. Vårat spår (?) ska cykla till fröjered. Med hjälm alltså, ååh?! Nästan ingen använder det i vanliga fall så varför ska dom tvinga på oss det nu, jo för det är lag på't. Som att vi skulle cykla vildt/vildare när vi cyklar så många tillsammans med skolan, nej. Det är la bara att sätta på sig skiten och göra något kul av det. Försöka låtsas som att den inte sitter där.


Kommentarer
Lovisa

cyckelhjälm är fint (a) noot! ;)<3

2010-06-07 @ 22:05:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0