MOA SARA LOVISA

Natten till idag sov Moa och Sara här. Moa ville sätta på en film så hon kunde somna utan att vi skulle märka något men det gick vi inte med på. Vi somnade nog runt halv tre. Alla tre i min säng också. Och det blev skit varmt när vi sov, så jag vaknade och la mig på madrassen på golvet som vi hade lagt fram ifall någon fick krupp på dom andra.

Idag åkte Moa vid tolv för hon skulle äta. Jag och Sara la oss med täcken ute på studdsmattan och tjötade. Först va solen framme sen började det hagla. Haha.. då gick vi in. Sen kom Moa. Och sen Lovisa. Vi åkte runt i stan. Fyra pers, två cyklar, alltså fick dom skjutsa oss.
När Moa och Sara åkte hem var jag och Lovisa fortfarande, vi gick runt typ överallt, hit och dit.. som vanligt. ;)


Moa och Sara har bilder men har inte fått några så kan inte lägga upp några.. men veckan som kommer nu ska min kamera va med oftare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0