KÖKSFLICKAN

Började baka runt klockan 6. Dubbelsats med kladdmuffins. Och dom blev verkligen kladdiga. Lite för mycket kanske.. När jag var klar diskade jag också. Både den disken som låg där innan och den som jag fixade dit. Börjar bli ganska van vid att det alltid händer något när jag bakar, eller lagar något i köket över huvudtaget. Tex idag, först gick vispen av på mitten när jag tog i och vispade, den bara knäcktes. Sen när jag diskade så tog jag ett glas, glas glas alltså, jag hade diskhandskar på mig och glaset bara glider ur händerna och rätt in i väggen. SPLASH, så låg det glas lite här och var runt mig. När jag var klar i köket la jag in ny tvättade kläder i min och Emils garerob och fixade lite snyggt i sofforna. Nu blir  nog mamma glad?
Ska byta om och åka till pappa snart. Då måste jag fortsätta plugga svenska grammatiiiiiiiiiiiiiiik.



Kommentarer
Moa

klant :)<3

2010-06-02 @ 18:06:20
URL: http://moaengum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0