JO MEN TJO

Somnade vid två igår så sov till halv tolv idag ungefär. Tur att vädret inte var så bra som igår då, annars hade det vart lite surt att sova så länge. Rätt seg idag än så länge. Men har ätit frukost, duschat, sminkat mig och ätit. Är propp mätt nu. Känns inte som att det är någon idé att prova några kläder, dom kommer ändå inte passa just nu typ.

Mamma och Emil har åkt till skövde för Emil skulle till sjukhuset. Ville hänga med för då hade det blivit lite kläder också, men har bestämt med Moa idag. Och jag och Lovisa ska till skövde i veckan tror jag. Hoppas bara att det jag vill ha finns i affärerna då. Annars får jag beställa från internet.

Tjusigt Mos.

För övrigt ska jag göra en ny design eller något här när jag får några bra bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0