Fröjered med skolan.

Vid 10:00 cyklade arbetslaget agua till Fröjered. Och dom som var under 15 hade cykel hjälm. Men typ alla tjejer i klassen förutom jag, Linnéa, Cajsa och Lovisa. Vi är lite tuffare och vågar följa regler (men också bryta dom).
Jag och Linnéa, eller, Gunbritt och Sören rullade fram i dunderfart och det gick fint till mitt bakdäck började hoppa. Då hade jag fått punktering.  Har nästan väntat på det eftersom mina däck inte är så bra. Vi hade kommit halvvägs då. Fick stanna med Maud, läraren, tills no läraren kom och hämtade mig så jag fick åka bil resten av vägen. I fröjered badade ganska många, dom flesta från min klass. Jag badade inte iallafall. Till mat fick vi kassler och potatissallad, samma som vi fått förut. Tycker inte att det är så gott men det funkar, fast det är starkt. Gjorde inte så mycket där uppe egentligen. Satt och slappade, kollade när folk bada och gungade lite. När vi skulle hem åkte jag med no läraren igen dit min cykel stog, medans Lovisa fick cykla själv fort dit så vi kunde åka till stan tillsammans, på en cykel. Först skjutsade hon mig, men bytte så jag skjutsade henne istället. Då vet jag varför om jag har träningvärk imorgon.


Kommentarer
Linnea

De gick så fort att ditt däck sprack,Gunbritt!! ;O

2010-06-08 @ 20:32:41
URL: http://ahrenbecks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0