FÖR VI HAR SOMMARLOV!

Fick stressa imorse ändå..
Kören sjöng på avslutningen, det gick rätt bra fast benen skakade när vi stog där uppe. Resten av dagen var jag med Lovisa. Vi kollade på balvagnarna först. "GRUNDSKOLEELEVER, GRUNDSKOLEELEVER!!" Amen visst, ni gick precis ur grundskolan. Aja, vi skriker nog också det när det är vår tur om två år. På kvällen försökte vi kolla på bilarna som körde niorna till balen. Men man såg inte så mycket. Eftersom det regnade så det var tak på nästan alla bilar. Sen gick vi till happy time. Där åt massa sjuor "tillsammans". Fast dom flesta var från min klass, 7a.

Orkar inte berätta men detta var den sämsta skolavslutningen jag varit med om hittills.
En stor jävla klump i magen, illamående, sorg.. så jävla besviken är jag nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0