DIGGAR VÄDRET MYCKE!

Gick till 14:25 idag. Då åkte jag hem till mamma, igen, tog lite drickyoghurt och kladdmuffins sen la jag mig ute i solen i två timmar typ. Försökte plugga till provet imorgon också, men solen tog mig med storm helt klart! Somnade en halvtimme på studdsmattan också. Så sjukt gött var det. Vid fem gick jag in och duschade och smörjade in mig. Påvägen hem till pappa stötte jag på Lovisa, som fortfarande låg och solade. Det som fattas för mig nu är bara att ta på mig pyjamas så skulle jag kunna gå och lägga mig för det behöver jag. Men för det första så är jag jätte hungrig, så magen kurrar, i väntan på kvällsmaten försöker jag fixa kurret med ett äpple.. Och för det andra så måste jag läsa på mera till provet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0