DAG 6 - HJO

Kan ju börja med att när jag diskade idag tog det 40 minuter, då snackar vi mycke disk. Jag, mamma och Emil har vart i Hjo nu ikväll. Från halv fem till halv tolv typ. För mammas kompis och hennes familj, alltså familjfamilj och mor och far, och husvagns platsens grannar var där. Så vi åkte dit och träffade dom, åt go mat och sprang runt på campingen och sånt, eller vi "barn" gjorde ju det. Jag, Matilda, Bella, Magda, Emil spelade fotboll med några andra på campingen. Och det är tur att jag inte spelar fotboll eller är målvakt. Haha! Jag tog iallafall en del mål och gjorde det sista målet. Men lite fotbolls träning skulle inte sitta fel för mig. Och jag förstod också att man inte borde va målvakt när man han nagelförlängning.  Senare på kvällen skulle Matilda, Bella och Magda ner och bada i vättern där det var 13 grader typ. Dom försökte få med mig i också men jag tyckte det var rätt härligt att kolla på istället. Mohahaha!

Bilder kommer imorgon, nu vill jag sova.


Kommentarer
Magda ♥

haha din lilla fegis! :D

2010-06-30 @ 13:53:13
URL: http://magdalenafalk.blogg.se/
Rebecca

det var så kallt! ;o xd

2010-06-30 @ 22:00:51
URL: http://rrebeccaal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0