DAG 5 (igår)

Igår gick jag upp rätt tidigt och gjorde mig i ordning. Plus att jag åt jordgubbar till frukost. (y) Vid halv tolv var jag, mamma och Emil framme i mullsjö. Var där hos Linda, Ebba och Sara till lite efter tre. Sen vid halv fem var vi hos Ulla och Tobbe, Maja och Stina. Där firade vi midsommar. Det var dom fyra, vi tre, Eva-Lena, Lisa, Tova, Katarina, Svante, Nilsson som var där. Vi åt "midsommar mat", jordgubbstårta, och godis. Alla barn sprang runt och lekte och var ute och badade och hoppade studdsmatta, förutom jag som satt inne vid dom vuxna och lyssnade på deras prat och diskussioner. Men en stund var jag ute och hoppade med Stina och mitt i våran lek stannar hon upp och säger "vänta! jag måste bajsa!" så himla skön hon är alltså. xd Vi kom hem lite innan två då gick jag och la mig direkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0