DAG 4 - SKÖVDE & FRÖJERED

Eftersom vi sov i tältet vaknade vi rätt tidigt för det var så jäkla varmt där inne. Vid halv nio vakande jag iallafall. På natten frös jag och på morgonen kokade jag för det var så varmt. Jag och Lovisa gick upp och gjorde i ordning oss och tog ner tältet. Vid ett åkte vi med mamma & Emil till skövde. Vi drog runt inne på elins esplanad och gjorde några halv snabba köp. Men hann inte med allt tyvärr.. (fint ord här va) När vi kom till tidaholm igen gick vi fram till ica och köpte ben&jerry's, Som var super god i början sen mådde jag illa efter stenbitarna. Vid kvart i sju började vi cykla till fröjered för ett kvällsdopp, eller vad man ska kalla det? Och vi blev förföljda av dom förbannade flugorna igen både på vägen dit och hem. Vi doppade oss och simmade ut till en liten brygga/båt (?) som satt fast i botten en bit ut i vattnet. Sen åkte vi hem. Jag åt pizza med mamma och sen har jag bara suttit vid datorn och kollat alla bloggar och facebook, bilddagboken som jag inte kunnat göra när det vart så bra väder ute några dagar.


Bilder från idag:


Nya solglasögon som kom igår och det från skövde idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0