DAG 3 - HJO

Gick upp tidigt och gjorde mig i ordning. Sen drog jag och Lovisa till Hjo. Badade i bassängerna och solade massa. Och doppade oss i vättern, 11 grader typ enligt en gubbe. Kallt döö! Men i den stora bassängen var det 24 grader. Och inte ett enda moln som skymde solen. GILLA! Har fått en super härlig bränna lite hackigt här och var. Och det är jag inte ensam om, Lovisa också. Haha fan va vi skratta när vi såg det. När vi skulle gå från badet kom det fram en liten tjej som frågade om vi kunde dansa SM dansen igen, som vi hade dansat en stund innan. Hon var skit söt! Innan mamma kom gick vi runt bland båtarna sen satte vi oss i hamnen tills mamma kom och hämtade oss. När båda hade vart hemma och ätit och duschat kom Lovisa hit så satte vi upp tältet. Sen sprang vi fram till stan för att köpa ben&jerry's men det fanns inte den vi ville ha så vi sket i det.

Sitter i det über snygga tältet nu. Lovisa ligger bredvid och har magknip? Men jag ska trolla bort det snart så vi kan hitta på något kul. Eller något underhållande iallafall. Bilder kommer imorgon. Förrästen; solglasögonen som vi beställde kom idag! (y)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0