DAG 2 - JORDGUBBSTÅRTA

Lovisa kom när jag hade ätit. Hon fick vänta på att jag skulle bli klar idag igen, opps.. Hehe, nemen nu är det skärpning här alltså!! Vi gick runt (som vanligt när vi är), men inte så länge idag. För mamma ringde så vi fick gå hem till mig och äta glass. Sen fick jag tanken att vi skulle göra tårta så jag började tjata på mamma innan jag hade frågat Lovisa om hon ville det. Men hon gick med på't som tur va. Mamma skjutsade oss till ica, så hängde vi efter när hon handlade det vi behövde. Plus en visp! Eftersom våran förra gick av när jag skulle baka ni vet..
Vi var rätt mätta efteråt.. tårta, chokladpudding och kvällsmat. :o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0