DAG 1 - FRÖJERED

Skulle gått upp vid tio idag men det klart att jag inte orkade det när jag inte somnade försen efter två igår natt. Men kom upp vid elva iallafall och blev klar vid tre typ. Bara för att jag hade värsta klädproblemen.. :o Stackars Lovisa som fick sitta inne och vänta på mig då. Men jaja, jag blev ju klar iallafall.
När vi kom ut åt vi glass som mamma kom med precis då. Sen gick vi runt, gungade i stadsparken, gick hem till Lovisa och hade världens skratt. Hahahahaha! Vid tjugo i sex kom vi på att vi kunde cykla till fröjered. När vi hade fixat fika från både henne och mig började vi cykla. Var där i lite mer än en timme. Fikade, pratade och var jääääkla sugna på att bada. Men vi hade inga badkläder med oss. På hemvägen blev vi för följda av en hel klump med flugor. De dras te skiten! Men ingen av oss hade skitit liksom?






Jag skojar inte när jag skriver att det tog över en timme att fixa detta inlägget. Fan va det krånglade!


Kommentarer
Lovisa den bästa! :D

ush för flugorna! ;O<3

2010-06-22 @ 00:59:30
URL: http://loviisa.blogg.se/
Moa

öhh.. ni ÄR skiten. thihi.. :D

2010-06-22 @ 16:11:21
URL: http://moaengum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0