BRED LAST

Provet gick bra hoppas jag.. Eftersom jag inte hade läst något i boken så kunde jag nog inte en fråga men jag fick nog till det ändå. På hemkunskapen var det chokladprovning, och jag lovar, de mörka bitarna var de äckligaste chokladen jag smakat! Var inte med på idrotten idg heller pga min förkylning. Måste bli frisk till avslutningsveckan, nästa vecka alltså. Just nu är jag hemma hos mamma, fast hon jobbar, då gör jag nästan vad jag vill. Härligt. Sitter vid min och Emils gamla dator, fast det är ju bara hans nu. När han fick den för ett tag sen så fick han nytt tangentbord och skärm också. Och skärmen är nästan en meter bred. Så snacka om att det är jobbigt för ögonen. Emil har borta match ikväll så han och pappa är inte hemma försen runt nio eller något. Jag ska inte göra något speciellt idag, bara träna till svenska provet.

Nu måste jag gå och hitta en skön stol, för den här pallen dödar min rygg. Min hållning är inte så bra precis..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0