VI FICK.. POFF PANG!

Blev hjo badet med Lovisa idag. Eller hon hängde med mig, Emil, hans kompis och pappa. Var med henne på kvällen sen igen. Satt ute och prata, som vanligt liksom. Båda var rätt (över) trötta, då är det som roligast. Haha. xd! Vi höll oss på bänkarna utanför konsum en timme eller något. Senare hämtade vi Lovisas cykel för vi skulle skjutsa runt varandra. Först var det knappt ingen luft i bak däcket så vi skulle pumpa det på statoil, men det gick inte. Vi åkte till Lovisa igen och jag pumpade i så mycket som gick typ. Jag skjutsar Lovisa på väg till kungsbro. Nästan framme när jag skulle upp på trottoar kanten.. POFF! Jag: HAHA nu fick vi punka! Och det fick vi också. Jag fortsätter cykla in till kungsbro med henne i bak. Tills vi får världens skratt anfall och båda ramlar av cykeln när den stod still. Lovisa rullade eller något och skrapade benet och jag tänkte inte på att det var hård asfalt under så jag dunkade huvudet rätt i marken. Ont gjorde det ja. Hade vi inte skrattat så mycket hade jag säkert gråtit istället. Sara och Jessica satt i kompis gungan några meter bort och gap skrattar dom också. Vi pratade med dom lite sen gick vi hem med punka cykeln. Gick hem vid halv elva från stan. Har kollat på sex and the city 1½ h.
Rebecca: Hmm.. vad är det för dag idag?
Lovisa: Måndag, vet du vad det är för dag imorn?
Rebecca: Fredag!
Lovisa: Ne, tisdag.
Rebecca: Nee..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0