VAD JAG SÅG INATT..

Vid halv två kom det ett lite annorlunda gäng. Ni förstår säkert inte när ni inte sett det men skit samma, jag skriver ner det så jag kan skratta åt det i mina äldre dar, nej men senare alltså. Vad jag såg nu då.. Det var fem killar och en tjej. En av killarna höll fast tjejen och drog i henne, och försökte få med henne bort men hon skrek och kom ifrån efter ett tag. Den killen och två andra stod lite längre bort medans tjejen och två killar stod på ett annat ställe. Men jag såg och hörde båda klumparna från mitt rum. Killen stod och rökte och kata mot tjejen medans hon grät i en av killarnas famn. Dom verkade va tillsammans, men vad vet jag? När killen som hade dragit i henne kom närmare gömde hon sig bakom killarna som var på "hennes sida". Han blev ännu argare så han gick från henne och ringde polisen, polis anmälde henne för att ha slagit sönder hans ruta. När han pratat klart skrek han att polisen skulle komma. Hon pratade med någon i mobilen, och grät. Efter en stund kom det en bil som pratade med alla förutom tjejen och killen som bråkade. Dom stod längre bort och pratade med någon biff kille, tror det var han tjejen hade ringt. Biffen och tjejen skulle gå runt kvarteret och prata, så killen gick åt andra hållet. Sen var alla borta. Bråk paret kom inte tillbaks heller. Lite tråkigt för mig eftersom det var skit spännande för mig. Stod på tjejens sida, bara för hon var tjej och så ledsen.

Det jag skrivit kanske inte alls stämmer, men det är vad jag såg och hörde lite kortfattat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0