UDDEVALLA 2010

Uddevalla var braa. Fast jag hade skit ont i magen dom två första dagarna. Vi fixade tabletter och laktosfri mjölk/yoghurt osv.. så det blev bättre sen. Ska hålla mig ifrån att dricka "vanlig" mjölk och så, så att det inte blir för mycket. Men kan vad jag vet, äta endel saker med mjölk/laktos i.

På campingen fanns det en stor studdskudde som blåstes upp med en maskin. Där hoppade jag, Emil och Robin ibland, annars kollade jag på. Kollade också på när Robin och några svenskar och norskar skejtade och gjorde volter och sånt.

Måndag, tisdag, onsdag.. då va det as bra väder. Jag ångar att jag inte badade i havet och solade. Men jag kände absolut inte för att gå i bikini när magen kändes som en ballong. På onsdan hyrde vi en tramp båt som vi trampade ut i vattnet med iallafall.

Vi var inne i Uddevalla och shoppade också, eller det var mest jag som shoppade men. Torp som köp centret hette var det största jag varit på. Avlångt med massa olika affärer. Inredning, kläder, skor, märkes, maxi/coop, systemet osv.

På torsdan regnade det där, därför åkte vi hem då. Hade det vart bra väder skulle vi stannat en natt till.


 

Lägger ut vad jag köpte senare.. kolla då ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0