TORSDAG 1 JULI 2010 ;o

- Sov längre än igår
- Platta håret i onödan, satte ändå upp det i en toffs sen
- Mått illa och vart på dåligt humör
- Vart med Jack
- Hämtat min cykel hos gubben som lagade den, Duktig gubbe!
- Umgåtts lite med min lillebror. Ända till statoil och tillbaks
- Dammsugit och vädrat mitt rum

Redan juli nu, inte bra! Det går alldeles för fort. Snart halva sommar lovet har gått, sen andra halvan och då börjar vi åttan. Två år med klassen, känner på mig att de åren kommer gå för fort. Sen plugga mer, skaffa jobb, lägenhet/hus och familj. Sen.. är det slut? :( Men jag har massa saker jag ser fram emot att göra under tiden, får hoppas jag att jag hinner och lyckas med det mesta bara också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0