TIDSFÖRDRIV! (y)

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ibland
Hur många har du varit kär i? "kär" i typ ett par stycken
Är du kär just nu? nej

- Tio frågor om dig själv
Namn? rebecca
När fyller du år? 21 september
Några piercingar? öronen 
Vad har du på dig just nu? mys shorts och linne
Vilken årstid är bäst? riktig sommar och vinter med snö
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? bra väder ute, och oöppnade sms från någon värd
Vad tycker du mest om hos dig själv? min humor!
Vad är du bra på? olika varje dag!
Vem älskar du mest på denna jorden? två riktiga kompisar och familjen
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? beror på

- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? "allt", lovisa
Vem står dig närmast? lovisa

- 9 frågor om din familj

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nej
Vem är farligast i din familj? jag, akta er!

Vem ser roligast ut i din familj? jag

Vem är coolast? jag, glider runt i mina häftiga dojjs
Har ni något husdjur? nej
Mest gemensamt med? mamma
Underhållningen? typ alla
Sover du oftast med? mig själv!
Roligaste kvällen med familjen? hmm..

10 frågor om idag
Vad har du gjort? vart med lovisa, plockat jordgubbar i dimbo

Vad ska du göra nu? sova snart

Har du gjort något dåligt idag? nej
Vad har du ätit idag? spahgettis och köttförssås, korv med bröd
Har du duschat idag? nej
Är du trött nu? ja
v
ad händer i morgon? va med lovisa
Går du i skolan? ja
Har du varit i skolan idag? nej, sommarlov! <3


- ANNAT
Hur mår du just nu? bra
Har du piercat dig? bara öronen

Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 00:30
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se


- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? mamma

Vem ringde du senast? jack

Vem sms:a till dig senast? linnea norman

Vem  sms:a du till senast? linnea norman



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0