SOVER HOS MAMMA INATT PAPPA JOBBAR IMORGON

Jag och Lovisa möttes och jag frågade rätt fort om vi kunde gå och köpa slush, så varmt som det har vart ute idag alltså. Synd bara att jag har fått halvt solsting så jag vet inte vart jag ska ta vägen när det är så varmt, vill ligga ute och steka på något bad ställe och bada samtidigt som jag helst vill sitta inne i ett kallt och skönt rum och kolla på film. Känner mig jätte blek mot var jag var förra sommaren, speciellt i ansiktet. Var ju i cypern en vecka då det var runt 50 grader på dagarna men jag var ändå rätt brun i ansiktet innan vi åkte. På tal om utlandet så åker Susanné med familj till rhodos inatt. Mamma skjutsar dom till landvetter runt två senare inatt, jag vill också åka!
Aja, vid 4 gick jag och Lovisa in och kollade på 18-year-old virgin. Senare när hon skulle till sin pappa och äta gick jag till kungsbro och var med Felix och Eddie som var där och körde handboll/fotboll. xd Var där och pratade till halv nio då Lovisa kom och vi gick och köpte ben&jerry's, plus (lördags)godis till mig.Skulle va hemma 10, kom hem 20 i. Ibland passar jag tiderna och kommer hem innan till och med ju. (y)
Testade phish food denna gången, riktigt god. Men hann inte äta upp hela så Lovisa har resten i sin frys till imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0