..OCH IDAG HAR VI..

..Sovit lite för länge kan man säga. Båda hade ställt mobilerna på alarm klockan 10 men vi orkade inte gå upp så vi blev upp tvingade av mamma lite innan klockan 1. Eller vi var vakna men låg tysta och vilade fortfarande, så ringde mamma till min mobil när hon var nere. Vi var klara en stund innan 3, då hade båda duschat och sminkat sig och så vidare.. Har klippt mig idag också, Men bara topparna, det som var slitet alltså. Frisören (Marianne), mamma och Lovisa tycker inte att det syns så mycket men det tycker jag. Är väl bara ovan. Resten av dan har vi varit på stan och kollat på U6 (första dan dom körde inne i stan idag), gått runt och bort och fram. Till stan, hem till mig, till stan, hem till mig bla bla bla..!
Imorgon vill vi till skövde en snabb sväng, till commerce. Lovisa till carlings, jag till H&M. Ska kolla om en tröja finns kvar, som jag verkligen vill ha! Har tyvärr inte tillräckligt med pengar så jag ska isåfall låna det som fattas. Av pappa om jag får..? Annars är det nog kört. Hoppas pengarna räcker, hoppas tröjan finns kvar i rätt färg och rätt storlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0