NÅGOT ANNORULUNDA ?

Kan verkligen inte gå upp tidigare än halv tolv just nu? Irriterande ja. Är snart klar iallafall, ska möta Lovisa då tror jag. Börjar bli trött på att inte göra något annorlunda på dagarna. Gå runt och prata med en dagarna ut. Det är funkar liksom och är as bra ibland men det börjar bli ut tjötat nu. Har lite planerat veckorna som kommer nu iallafall. Åker till hjo med mamma måndag den 19onde tror jag. Till torsdan den veckan. Men vad jag vet är det inga andra jag känner som är där då, trist JA. Kom dit? xd
Veckan efter kanske jag och Emil ska någonstans med pappa, vad jag hört iallafall. Och vecka 32 är vi på kollot i varberg (gamla köpstan) med mamma. Sen när skolan har börjat precis åker vi till liseberg tror jag.
Jag bredvid dröm båten i Hjo. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0