JORDGUBBAR

Jag, Lovisa och mamma åkte till dimbo och plockade jordgubbar i eftermiddags. Det fanns knappt inga, jag hittade inte så många iallafall så tröttnade efter bara två stycken. Vi hade varsina burkar och plockade i, dom var iallafall fulla när vi var klara. Åt så mycket att jag mådde illa på vägen hem.
Vart är alla jordgubbar?
Dom plockar medans jag tar kort för att jag inte orkade plocka "mera"
SJÄLVKLART PLOCKADE JAG ALLA SJÄLV , eller så fick jag hälften från mamma för hennes burk va överfull
*surar* hehehihihohohaha
Lovisa var däremot glad
Rusch till vanlig mark
En hel burk, wiiiiiiiiie!
Vi tog fel skor också, gladiatorfjomps är ingen vidare att gå i i hö (?).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0