I WANT MORE..

Jag och mamma kom ganska snabbt överens om att vi struntar i msn i min mobil nu, för det kommer vara rätt svårt att säga upp det sen men uppsägningstid och så. Sen berättade hon att hon tänkt att beställa kläder och skor imorgon, till sig själv bara! Jag har köpt rätt mycket kläder det sista men det är jag som har betalat det för mina pengar inte hon, bara de svarta shortsen för 199 kr. (Tack). Jag vill också ha!! Svarta jeansleggins, skjorta, spetströja, kjol, armband! Skulle inte sitta fel med ett par svarta ballerina skor heller. Och en ny bikini, som är skön och fin. Men en snygg bikini vet jag inte vart jag ska hitta just nu.
Håller iallafall på att ladda ner alla låtar på nytt, shit vad segt det är! -.- Kanske inte orkar klart idag.. Ska ladda över bilder från mobilen också. Imorgon börjar U6, cykeltävlingen här i stan. Så nästan alla användbara vägar kommer väl vara avstängda då, Blir halvt krångligt..
Är as sugen på att åka och plocka jordgubbar i Dimbo eller något, bara för det är så gott. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0