HAVSSJÖN HELA DAN'

Har varit i Havssjön med Lovisa nästan hela dagen. Från två till halv åtta. Det var sjukt mycket folk där när vi kom dit. Men när vi åkte hem var det nästan inga kvar, 30 pers kanske? Något sånt tror jag. Lite synd att solen inte var framme så mycket och så man kunde steka men det är jätte varmt ändå så. Härliga trion gjorde dan mycket också, sjukt va sköna dom är!
Vid nio när jag hade duschat och ätit mötte jag Lovisa och var ute med henne till tio.
Nu gäller det att passa tiderna!
Nu ska jag ner och fråga mamma hur det blir med msn i min mobil, slår vad om att hon säger att det är försent nu och att vi får ta det imorgon. Sen ska jag lägga in alla mina låtar i mobilen på nytt eftersom jag var knäpp och bytte namn på alla, så dom är skadade nu och går inte lyssna på i musik spelaren..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0