HAR ALLTSÅ ÖVER 20 TIMMAR ATT SKRIVA OM ?

Vart ska jag börja? Hmm..

Igår natt, inatt
, eller hur säger man? skit samma. Natten till idag sov jag ju hos mamma, och eftersom jag börjat bli en mer nattuggla nu på lovet så var jag inte trött fast jag tänkte lägga mig tidigare än jag brukar. När jag hade suttit vid datorn en stund börjar det komma folk som skulle till stan och dricka, antar iallafall att dom skulle till stan eftersom dom gick ditåt.. Aja, inte något speciellt med det, alla gäng som gick förbi var glada och skrek och vinglade lagom mycket. Men det kom ett annorlunda gäng runt halv två. Berättar om det i nästa inlägg. La mig och skulle sova vid kvart i tre, låg och rullade och letade efter ett kallt område i min säng till halv fyra då jag somnade. Det var nästan som en bastu i mitt rum, ändå var fönstret öppet lite.

Idag
väckte mamma mig vid tolv och jag berättade direkt om det jag hade sett på natten. Sen sa hon att Ebba & Sara skulle komma och bada. Så jag gick upp och åt frukost och slängde på mig en klänning. Tänkte inte bada eftersom det inte var "dusch dag" idag, och det skulle bli jobbigt att göra sig i ordning sen igen. Men jag kokade nästan i värmen, 35 grader i skuggan. :o (y) Vi svennepotater är inte vana vid den värmen på svensk sommar, men det gillas. Hoppade i poolen sen ändå. Nästan hela dagen har jag alltså umgåtts med mamma, bror, moster och kusinerna. Senare kom ett stort åskoväder med spöregn. Sprang och ryckte ut de flesta sladdar i huset sen fixade jag naglarna, mamma hjälpte till. Pappa hämtade mig och Emil vid sju eller något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0