FILM KVÄLL IGÅR MED BEN&JERRY'S

Har vart med Lovisa sen igår, hon sov hos mig inatt. Vi skulle ha "film kväll".. kollade på två filmer iallafall och åt ben&jerry's. Linas kvällsbok och Sommaren med Göran kollade vi på. När vi kom till ica och skulle köpa just den smaken vi ville ha så fanns det ingen kvar, som det fanns tidigare på dan. Skratt retande? Vi åkte till konsum och där fanns den rätta smaken. När vi var hemma på kvällen och öppnade glassen såg jag att det var choklad glass, och jag gillar inte choklad glass, kul tänkte jag. Men jag smakade och den var verkligen skit god!
Synd att den är så dyr. Men det är helt klart värt de 50 kronorna! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0