BLIR PÅVERKAD AV INTERNET

Tog en halv timmes promenad förut runt tio. Slängde på mig sköna kläder och gick ut själv. Regnade lite och det var nästan helt dött ute. Gick där det brukar finnas folk men det var tomt. Såg några på vägen hem som tur var, tänkte att dom gått i ide eller något.. Idag har jag inte suttit vid datorn försen första inlägget. Har gjort saker hela tiden så jag inte satt mig vid datorn. Det är då det jobbiga blir jobbigare och det är då jag vill skriva av mig allt på internet. Än så länge har jag bara kollat bloggar så har inte blivit så påverkad. Men det är sjukt svårt att hålla sig borta från datorn och internet. Man är liksom alltid uppdaterad genom bloggar/facebook/bilddagboken. Ska ta lite ben&jerry's ur frysen nu. Är typ glass beroende nu i värmen. Så gott är det också. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0