ANNA IDAG

Anna idag som sagt. Cyklade runt, cyklade runt, kungsbro, cyklade runt, hittade en ica vagn som vi tog med oss, cyklade lite till. Var på ica också, jag köpte glas och veckorevyn (kenza på framsidan igen). Farmor och farfar va här förut idag också. Fick 800 kr som semester pengar, jag bugar och bockar Tack! Inget lördags godis den här gången, åt varje dag på campingen, rätt mycket alltså. Blir glass istället. Ska kolla på sex and the city nu, håller på att plöja igenom säsong 1, herregud va dom såg ut då mot nu. Har förrästen inte borstat mitt hår en enda gång idag, trots att jag duschade imorgon. Ville kolla mitt självfall, vilket var mittbena.. men jag ruska runt huvudet ett tag så blev det lite sneare iallafall.
Anna på tredje platsen.


Kommentarer
Anna

sv; haha nee :P

2010-07-25 @ 14:23:15
URL: http://annaandersenjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0