WITH THE BEST OF ONE

Har vart med Lovisa idag. Det var en sån där bra dag när vi kan skratta åt det mesta och inte går och klagar över livet och inte har någon energi till något alls. Det hade vi iallafall, och skratta gjorde vi. Vi har skjutsat runt varandra på hennes cykel. (ingen olycka eller punka idag). Fast jag satt mest ibak och sa till att hon inte skulle kolla på minsta intressanta sak för vi var nära på att cykla ut på vägen, köra i i träd och ramla ett par gånger när hon gjorde det. Haha! ;) Sen skulle vi åka kickboard men det orkade jag/vi inte sen så vi gick bara istället.
Vi hämtade ut paket på JS också, visar snart vad det var.




Opps. Glömde nästan berätta
att det låg en äcklig gubbe på torget vid fontänen förut vid tio. Han låg där och visade sin skitiga rumpa för alla som ville se. Jag trodde först att det var någon vi kände som hade sett oss och skulle sarja. Polisen kom sen och fick ta på honom byxorna (uusch, jag ska inte bli polis!) och hjälpa honom in i polisbilen. Han fattade knappt inget, han trodde att han var i sängen.


Kommentarer
Amandusolea

Brilliant site. Cheers.

2011-02-28 @ 22:11:26
URL: http://amandusolea.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0