Tusen tankar

Låg o vred mig i en timme om inte mer igår innan jag somnade. Var jätte varmt och tusen tankar var i mitt huvud.. Har redan suttit vid datorn ett tag, okej.. typ en timme nu. Är klar förutom att jag ska ta på mig kläder och sminka mig, men det gör jag inte eftersom jag inte vet vad som händer idag än. Fint väder ute iallafall, hoppas jag drar mig ut iallafall.

By the way:
har hittat en perfekt vinterjacka, och höst skor. För tidigt att skaffa vinterjacka nu kanske, men alla tar slut sen. Äsch väntar till efter jag fyllt år iallafall tror jag.

När mamma ringde från jobbet imorse..
- vad gjorde du igår egentligen?
- haha, skratta
- vem pratade du med då?
- lovisa
- på datorn?
- aah
HAHA x:D


Kommentarer
Lovisa

haha! jag trodde mamma hade hört men men de hade hon inte! :o xd<3

2010-08-18 @ 22:32:33
Lovisa

mej*

2010-08-18 @ 22:33:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0