Stressad nu..!

Håller på att packa massa och fixa i ordning allt som ska med till mamma imorgon. Kläder, skor, träningskläder, datorn, tvätt osv.. Är rätt stressad eftersom jag vill hinna kolla på satc innan jag måste sova vid elva. Ska fixa lite inför imorgon, och mitt hår måste torka innan jag lägger mig, sliter as möe annars om jag lägger mig när det är blött.

Skolan idag gick bra och rätt snabbt. Fick reda på av våran nya matte lärare, David, att vi ska ha ett test nästa vecka så han kan se hur mycket vi kan o så. Jag kan knappt inget nu efter lovet? :o

Första dans träningen förut sen SM i maj. Känns as bra att komma igång nu igen. Och, imorgon är jag beredd på träningsverk. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0