Sommaren 2010 har du..

-Sårat någon? Ja..
-Förlorat en vän? Ja.
-Träffat nya människor? Ja :)
-Gråtit? Ja
-Skrattat tills du kissat på dig? Riktigt nära på!
-Tältat? Yes
-Varit vaken en hel natt? Naa, somnade vid fyra.. ;p
-Solat? Ja!
-Badat? och ja.

-Haft ett förhållande? Ne
-Skadat dig? Inga brutna ben inte!
-Läst en bok? Nästan en halv iallafall.
-Skickat fel sms med flit? Nej
-Fått utegångsförbud? Nej
-Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja
-Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Nej, då säger man inget.
-Varit i slagsmål? Ne

-Sjungit på ett högt berg? Ne
-Tappat rösten? Ne
-Varit på festival? Ne
-Gått upp i vikt? Nixx
-Bränt dej? Aa
-Fått ful bränna av t.ex. kläder/smycken? Nepp.
-Varit utomlands? Nej. Svensson svensson i år. (y)

-Gjort ett bra köp? Ja!
-Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja! :)
-Haft skadeglädje? Hohohhaha.. ja
-Sovit under bar himmel? Ne :(
-Vad kommer du sakna mest? Friheten, att varje dag/kväll/natt var helg, och ledig från skolan.
-Har du svarat ärligt på alla frågor? Ja.




Kommentarer
S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv..

100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-23 @ 21:10:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0