Namnsdag: Lovisa & Louise!

Ute dag med klassen idag. Först i stadsparken och spelade brännboll, sen gick vi runt i stan och "lyssnade" på Inger och Maud, sen bruksvilleparken. Och sist i bibloteket, där ett bord gick sönder när Wikström kommer och anfaller det eller vad han nu gjorde. Det var trasigt på två sekunder typ. Vi slutade runt 12:40, hur gött va inte det eller?! :D
Efter skolan köpte jag och Lovisa köpt hallonpaj på ica som vi värmde i ugnen (som tog nästan en timme att värma..) som vi firade våran namnsdag med. Åt hos Lovisa innan jag åkte hem. En sak är jag säker på nu iaf: Axelina, hon kan tjöta hon!


Pajen som vi slog in åt oss själva på ica


Mitt mästervärk. Finska olga! ;]

Fick 100 kr extra av mamma på månadspengen idag för namnsdagen, tack det gillas mke!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0